Соціально-вагома новина від Харківської філії ГАЗМЕРЕЖІ
Чому платіж за розподіл газу може не зарахуватися на особовий рахунок споживача
Існує кілька помилок при оплаті за розподіл газу, через які оплачені кошти не зараховуються на особовий рахунок споживача.
При оплаті за розподіл газу не вказані дані платника (ПІБ, адреса, особовий рахунок) або вказані із помилками.
Що робити: оформити заяву на зарахування платежу на необхідний особовий рахунок, додати копію квитанції про оплату, копію паспорту та ІПН платника і надіслати на адресу Харківської філії «Газмережі».
Контакти Харківської філії «Газмережі» для звернень клієнтів розміщені на сайті Філії, за посиланням https://kh.grmu.com.ua/
Зразок заяви на зарахування платежу у першому коментарі до цієї публікації.
Кошти помилково перераховані на рахунок іншої організації.
Що робити: оформити заяву на повернення помилкової оплати та надіслати її до організації, на рахунок якої було помилково сплачені кошти.
До заяви додати квитанцію з помилковим платежем, копію паспорту та ІПН платника, виписку з банку з IBANкарткового рахунку платника для повернення оплати.
Як уникнути помилок при оплаті за розподіл газу:
При здійснення платежу додатково перевіряти коректність даних платника – ПІБ, адресу, номер особового рахунку (132…)
Банківські реквізити для оплати послуг з розподілу газу побутовими споживачами:
Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»
код ЄДРПОУ 45051254
IBAN UA143518230000026039300108023 в АТ «Ощадбанк»