«Газмережі» рекомендують перевірити оплати за розподіл газу у застосунках банків
Клієнти Харківської філії «Газмережі» продовжують помилково оплачувати кошти за розподіл газу на рахунок минулого Оператора ГРМ та накопичувати борги за послуги.
Проаналізувавши понад 500 звернень клієнтів, які були переконані, що своєчасно оплачують за розподіл газу, встановлено їх помилкові оплати на рахунок іншої організації, яка послуг за розподіл газу майже рік не надає.
Переважна більшість помилок при розрахунках стосувалася споживачів, які тимчасово не мешкають у домоволодіннях та споживачів, які створили шаблони для щомісячної оплати у застосунках банків і не актуалізували у шаблоні дані отримувача платежу при зміні Оператора ГРМ.
Для повернення помилкових оплат Харківська філія «Газмережі» рекомендує звернутись до отримувача сплачених коштів, зазначеного у квитанції про оплату, із заявою на повернення помилкових платежів.
Також, газовики просять своїх клієнтів, що оплачують за розподіл газу по самостійно створеним шаблонам у застосунках банків, перевірити шаблони на коректність внесених реквізитів Оператора ГРМ
Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»
код ЄДРПОУ 45051254
IBAN UA143518230000026039300108023 в АТ «Ощадбанк»
(для побутових споживачів)
Завантажити електронний рахунок з реквізитами Харківської філії «Газмережі» можна через особистий кабінет на сайті «Газмережі» https://my.grmu.com.ua/login
Контакти центрів обслуговування клієнтів для консультації по особовому рахунку та допомоги у вирішенні питань, за посиланням https://kh.grmu.com.ua/