Великобурлуцька громада
Харківська область, Куп’янський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як діяти коли при оформленні платежу за розподіл газу зроблені помилки

Дата: 25.10.2023 14:30
Кількість переглядів: 99

Фото без опису

З 01 липня поточна оплата за розподіл газу здійснюється споживачами на рахунок оператора мереж – Харківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України». У випадку, коли при оформленні платежу були допущені помилки або неточності, сплачена сума не зарахується на особовий рахунок споживача.

Як виправити ситуацію із помилками споживачам, чий особовий рахунок розпочинається із цифр 132…

Покрокова інструкція.

 

Варіант 1  -Кошти помилково перераховані споживачем на рахунок іншої організації:

  1. Написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти.
  2. Додати до заяви: копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату, виписку із банку з IBAN рахунком споживача.
  3. Передати заяву з пакетом документів до організації, на рахунок якої помилково-оплачені кошт

 

Варіант 2 – Кошти помилково сплатили на рахунок іншої філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»:

  1. Написати заяву на пошук оплачених коштів та зарахування їх на особовий рахунок споживача Харківської філії «Газмережі».
  2. Додати до заяви: копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату
  3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів.
  4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача.

 

Варіант 3 – При оформленні платежу не вказані дані споживача або вказані з помилками (особовий рахунок, адреса):

  1. Написати заяву на зарахування оплачених коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування коштів.
  2. Додати копію платіжки, копію паспорту та ідентифікаційного коду.
  3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів.
  4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії «Газмережі» перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача.

 

Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів:

  • Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua
  • Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua
  • Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua
  • Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua
  • Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua
  • Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних