АТ «Харківгаз» приймає показання газових лічильників до 5 червня
Для коректного нарахування обсягів використаного газу потрібно передати показання лічильників газу до АТ «Харківгаз» з 1 по 5 червня. Проінформувати про дані лічильників можна через сервіси gas.ua Групи Нафтогаз або скориставшись контактами центрів обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз».
Всі сервіси 104 відключені для мешканців Харківської області. Тому показання передані через 104 не надходять до АТ «Харківгаз» і не зараховуються на особові рахунки клієнтів.
Сервіси gas.ua для передачі показань: - особистий кабінет gas.ua
- чат-бот у Viber GASUA
- чат-бот у Telegram GASUA
- телефони контакт-центру:
- 066-300-2-888 (Vodafone)
- 098-300-2-888 (Kyivstar)
- 093-300-2-888 (Lifecell)
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Контакти центрів обслуговування клієнтів АТ "Харківгаз":
Мереф‘янське відділення
(057) 748 49 22 (для дзвінків)
(067) 654 64 77 (вайбер, смс) contactMER@khgas.naftogaz.com
Дергачівське відділення
(097) 054 65 85 (для дзвінків, вайбер, смс) contactDER@khgas.naftogaz.com
Зміївське відділення
(067) 673 32 67 (для дзвінків, вайбер, смс) contactZMI@khgas.naftogaz.com
Красноградське відділення
(067) 503 07 47 (для дзвінків, вайбер, телеграм, смс)
(067) 571 38 46 (для дзвінків, смс) contactKRA@khgas.naftogaz.com
Куп‘янське відділення
(096) 0545174 (для дзвінків, вайбер, смс)
(067) 551 26 92 (для дзвінків, вайбер, смс) contactKUP@khgas.naftogaz.com
Чугуївське відділення
(098) 712 69 57 (для дзвінків, вайбер, смс) contactCHU@khgas.naftogaz.com
Дзвінки приймаються у понеділок-четвер з 8:00 до 17:00. П’ятниця - з 8:00 до 15:45.
За відсутністю споживання газу у домоволодінні, рекомендуємо інформувати про нульове використання газу шляхом передачі останніх показань лічильника.