Мешканці Харківської області отримають дві квитанції за газ у одному документі
Для зручності споживачів природного газу Харківської області розроблено єдиний платіжний документ на оплату за спожитий газ та послуг з його розподілу, - повідомляє АТ "Харківгаз".
Верхня частина платіжного документу – рахунок за спожитий природний газ. Оплата за використаний газ проводиться споживачем на банківський рахунок постачальника, за реквізитами і особовим рахунком, зазначеними у верхній частині єдиного платіжного документу.
Нижня частина платіжного документу – рахунок за розподіл газу. Оплачується споживачем до 20 числа поточного місяця на банківські реквізити АТ «Харківгаз» із зазначенням особового рахунку – 10-ти значного коду.
Проконсультуватись з питань нарахування обсягів спожитого газу та інших питань, що стосуються доставки газу можна по телефонам та електронним адресам центрів обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз»:
➡Мереф‘янське відділення
тел. 0676546477, contactMER@khgas.naftogaz.com
➡Дергачівське відділення
тел. 0970546585, contactDER@khgas.naftogaz.com
➡Зміївське відділення
тел. 0676733267, contactZMI@khgas.naftogaz.com
➡Красноградське відділення
тел. 0675030747, contactKRA@khgas.naftogaz.com
➡Куп‘янське відділення
тел. 0960545174, 0675512692, contactKUP@khgas.naftogaz.com
➡Чугуївське відділення
тел. 0987126957, contactCHU@khgas.naftogaz.com
Проконсультуватись з питань нарахування за спожитий природний газ можна за телефонами контакт-центру Газопостачальна компанія "Нафтогаз України":
• 066-300-2-888 (Vodafone);
• 098-300-2-888 (Kyivstar);
• 093-300-2-888 (Lifecell);
• 057-708-01-87 (Укртелеком);
• 056-747-36-35 (Укртелеком).