A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великобурлуцька громада
Харківська область, Куп’янський район

До уваги отримувачів пільг та житлових субсидії на тверде паливо та скраплений газ

Дата: 29.07.2021 08:18
Кількість переглядів: 217

Відділ соціального захисту населення Великобурлуцької селищної ради нагадує жителям громади, хто ще не звернувся за призначенням субсидій та пільг на тверде паливо, про необхідність здачі документів для призначення цих допомог.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2012р. №356 «Про встановлення мінімальних норм забезпечення населення твердим та рідким пічним побутовим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості для надання пільг і житлових субсидій» (зі змінами) у 2021 році граничні показники вартості твердого палива становлять 3117,67 гривні за одну тонну, скрапленого газу – 311,77 гривень за один балон.

Норми забезпечення населення твердим паливом та скрапленим газом:

- пільги - одна тонна вугілля та один балон на домогосподарство на рік;

- субсидії – дві тонни вугілля на одне домогосподарство на рік та два балони (42 кг) на рік на 1-2 особу, три балони (63 кг) на 3-4 особи, чотири балони (84 кг) на 5 і більше осіб.

Звертаємо увагу, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2016р. №319 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» у разі призначення субсидії, пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу у період її отримання не нараховуються.

Прийом документів на рівні старостинських округів здійснюється уповноваженими особами – діловодами Великобурлуцької селищної ради за місцем реєстрації громадян в приміщенні офісу старости.

Прийом громадян здійснюється в приміщенні ЦНАП (Центр надання адміністративних послуг) за адресою смт Великий Бурлук вул.Центральна 21 та відділі соціального захисту населення за адресою смт Великий Бурлук вул. Паркова 2, каб. № 12 (телефон для довідок 5-20-02).

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора