A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великобурлуцька громада
Харківська область, Куп’янський район

Підбили підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Великобурлуцької селищної ради у першому півріччі 2021 року

Дата: 28.07.2021 16:42
Кількість переглядів: 275

Зазначене питання розглянули на щотижневій робочій нараді, яку 27 липня провів Великобурлуцький селищний голова Віктор Терещенко з керівниками структурних підрозділів та старостами старостинських округів селищної ради.

Як повідомила начальник загального відділу Ніна Зажарська, за шість місяців поточного року до Великобурлуцької селищної ради надійшло 1699 звернень, з них: поштою – 26; колективних – 14; через уповноважену особу – 9. За відповідний період 2020 року до селищної ради надійшло 820 звернень.

Найбільша кількість звернень стосуються питань землекористування – 1347, що становить 79 % вiд загальної кiлькостi (за вiдповiдний період 2020 року - 662); соцiального захисту – 236, що становить 14 % вiд загальної кiлькостi (за вiдповiдний період 2020 року - 123); житлової полiтики – 32, що становить 2 % вiд загальної кiлькостi (за вiдповiдний період 2020 року - 3), комунального господарства – 18, або 1 % вiд загальної кiлькостi (за вiдповiдний період 2020 року - 32).

Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питань функціонування закладiв освiти, ремонту каналiзацiйних мереж багатоквартирних будинків та видалення аварійних дерев.

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення: пенсіонери та безробітні. Цю категорію громадян турбують питання надання субсидії, оплати житлово-комунальних послуг, надання матеріальної допомоги тощо. Так, з проханням виділити матеріальну допомогу до селищної ради у звітному періоді звернулось 66 громадян.

З питань, що належать до житлової політики, переважають питання уточнення поштових адрес, зарахування на квартирний облік, кредитування житлового будівництва.

Робота із зверненнями громадян залишається одним з важливих напрямків діяльності селищної ради. Жодне звернення громадян не залишається поза увагою. Щодо кожного вживаються конкретні заходи реагування. Більшість з отриманих звернень вирішено позитивно, з окремих було надано роз’яснення та консультації.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора